17 september 2010

Na een drukke dag, slaap je met een lach

Na een paar geweldige dagen in Genève volgde een vreemde en drukke dag. Om 04.30 gingen Yvonne en ik uit de veren zodat we om 5 uur met de bus richting het vliegveld konden. Eenmaal op Schiphol maakte ik me klaar om naar de academie te gaan. Een auto, fiets, en treinrit later arriveerde ik in de tekenles, maar een half uurtje te laat. Gelukkig was de opdracht tijdens de les om stillevens te tekenen, binnen en buiten. Dit gaf genoeg ruimte om even bij te komen en al tekenend kletsen.
Bij typografie waren er presentaties, waarbij ik tussendoor kort weg moest voor een gesprek met het hoofd Beeldende Kunst, over de vormgeving van de nieuwsbrief.Later op de dag was er nog een bespreking over het zomerproject van tekenen. Tussendoor hebben Lotte en ik ons goed vermaakt in de boekenwinkel.
Thuis gearriveerd, na een avondmaal bij de ouders, was het om 23.00 eindelijk tijd om... mn hoogslaper in te klimmen en OH OH CHERSO in te halen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten