14 januari 2011

Expo Exercise - Finale

Na weken ploeteren met verf, plastic, prints, stanleymesjes en natuurlijk een hoop plezier was het tijd om het eindwerk voor Expo Exercise te exposeren op de KABK. Ongeveer de hele afdeling grafisch ontwerpen werd beheerst door 2e jaars met hun expo exercise, demo show en concept concert werken. Voor mij is het een enorme opluchting dat alles werkte zoals ik had bedacht. De bezoekers spatten verf, het staat niet vast hoe het werk er precies uitziet, ga maar lekker kliederen. Maar ik, als ontwerper, geef toch vorm aan het resultaat door het werk dat ik van te voren uitvoerde. Het logo, met de hand geknipt en afgeschermd met een plastic laagje, op vellen papier, 2 x 2,5 meter en spatten maar. Doordat het logo vastzit met spuitlijm (wat een klus met zo'n fragiele constructie!) kan ik het er nu afhalen, en omdat het plastic de ecoline niet doorliet, werkt het als een sjabloon. Het heeft allemaal gewerkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten